14 dubna 2006

Očekávání

Hned zrána jsem se pustil do opravy poklopu na transportním tácu pro zákusky. Zní to vznešeně, ale mým úkolem bylo zasunout malou umělohmotnou západku do příslušného otvoru, aby se poklop mohl upevnit a chránit obsah tácu během jeho nezbytné cesty. Prý to zvládnu.

Na třetí pokus jsem trochu víc zabral a podařilo se mi rozlomit celý kryt. Západka se sice dostala na místo, ale celé zařízení je teď na vyhození. Možná protože to bylo ráno, byl dobrý tlak vzduchu nebo se to ode mne čekalo, celá záležitost se komentovala v odlehčeném tónu a nevnesla ani kapku stínu do rodinného života.

Odpoledne jsem byl v hypermarketu, kde mladý manželský pár řešil závažný problém. Žena totiž dostatečně nezdůraznila, že se bude podnikat velký nákup, a proto se muž vybavil pouhým košíkem místo nákupním vozíkem. Z košíku teď přetékaly potraviny a muži přetékalo sebeovládání. K pobavení všech spolunakupujících atmosféra houstla v okruhu tří metrů od jejich rádoby ztišeným hlasem vedené diskuze.

Zřejmě se tak stalo proto, že už bylo odpoledne, tlak vzduchu se poněkud pokazil a navíc, kdo ví, co kdo z těch dvou od toho druhého vlastně čekal.

Rozhodně to ale nedostal.

Žádné komentáře: