02 dubna 2007

Štěstí

Ukradli mi poznávací značku z auta, ale docela možná jsem ji taky ztratil. Byl jsem proto nucen navštívit příslušný úřad a nechat si vystavit novou. Staré číslo jsem si nedokázal zapamatovat, a tak jsem doufal, že teď dostanu nějakou lepší kombinaci.

A vypadalo to nadějně, protože před úřadem elegantní pán právě montoval na nový terénní Mercedes značku ze samých devítek. "Číselná řada přece musí pokračovat a i když to nebudou samé devítky, číslo bude určitě zajímavé," říkal jsem si.

Vešel jsem proto dovnitř a přistoupil k okénku s vyplněnou žádostí. Poměrně nepříjemná paní mi vydala značku, která byla z úplné jiné série a na zapamatování ještě horší než ta původní. Diskutovat o změně se nedalo.

Mám prostě smůlu.

Přece nemůžeu připustit, že by úřednice mohly přidělovat snadno zapamatovatelná čísla ze známosti nebo dokonce za úplatky.

Žádné komentáře: