25 května 2010

Entropie II (kauza chleba)

Slíbil jsem, že zveřejním reakci Tesca na můj problém s multicereálním chlebem. Tak tady je:

Dobrý den,
u Multicereálního chleba dodavatel změnil tvar, ale receptura a kvalita by měla být stále shodná. Děkujeme za Vaše upozornění, s dodavatelem i s naší pekárnou se spojíme a vše necháme prověřit.
Věřím, že i nadále budete naším spokojeným zákazníkem.

S pozdravem....


Nesouhlasím, proto jsem ještě reagoval takto:

Díky za vaši reakci,

změna tvaru podle mého (subjektivního) názoru není jedinou změnou (pravda je, že chleba vypadá jinak ve všech prodejnách). Jako zásadní problém vidím zejména že nyní nemá pořádně propečenou kůrku a jinou konzistenci. Škoda, že jsem si původní bochník nevyfotil, porovnání by bylo markantní. Je mi to líto, protože ten původní chleba byl v Praze podle všeho to nejlepší, co bylo k sehnání, ten nový mi nechutná a proto jsem ho přestal kupovat.

Přeji vše dobré


Předpokládám, že tím je kauza uzavřena, chleba se k lepšímu zpátky nezmění, ale já mám aspoň pocit, že jsem pro to udělal všechno, co šlo. Ovšem pokud by k nápravě opravdu došlo, pak hluboce smekám a samozřejmě o tom tady taky napíšu.

Žádné komentáře: