20 května 2010

Entropie

Všechno jde od desíti k pěti. Světová ekonomika, ale ta mě (zatím) tak neštve. Horší je to s chlebem, který donedávna pekli u nás v Tescu. Po deseti letech pobytu v Praze jsem konečně našel chleba, který chutnal jako chleba, vypadal jako chleba a to dokonce i za dva nebo tři dny. Zázrak.

Co se může pokazit, to se samozřejmě pokazí. Chleba prodávají dál, jmenuje se stejně (multicereální), stojí stejně (hodně), ale vypadá jinak a hlavně nechutná. Z malého bochníku s propečenou kůrkou se stala rozměklá hmota, která se drolí a matlá.

Ptal jsem se na informacích, co se to s chlebem stalo. Koukali na mě jako na blázna, usmívali se a prý že neví, že je to možná jiným pekařem. A nic se nezměnilo, přitom je to už skoro měsíc.

Dnes jsem proto napsal na centrálu dotaz, co je s chlebem a netrpělivě očekávám odpověď. Podle mých zkušeností mi přijde něco ve smyslu, že chleba odpovídá přísným standardům a normám Tesca, a že se mi to jenom zdá.

No, uvidíme. To, co mi přijde, tady každopádně zveřejním.

A zatím budu hledat nějakou dobrou pekárnu.

Žádné komentáře: