15 března 2007

Hold ženskému utrpení

Nemyslím, že by to bylo šťastné - spojit dámské kadeřnictví s pánským holičstvím v jedné místnosti. Když jsem dnes ale do jednoho takového zařízení neprozřetelně vstoupil, okamžitě se na mě upřely pohledy asi šesti přítomných dam. Cítil jsem se stejně nepříjemně, jako kdybych vpadl do čekárny gynekologické ambulance nebo prodejny dámského spodního prádla.

Nedivím se ale, že přítomné slečny a paní nebyly mým příchodem nadšeny. Jedna měla na hlavě jakousi podivnou plaveckou čepici, ze které trčely štětinky vlasů, druhá hlavu vraženou do jakési obrovské trubky a třetí pro změnu zase zabalenou v hadrech. Sledovat, jak vypadají zbývající dvě jsem už neměl odvahu.

Naštěstí pánské místo bylo prázdné a tak jsem honem usedl do svého křesla, nechal se ostříhat a stejně kvapně (a se sklopenýma očima) provozovnu opustil.

Neznám samozřejmě výsledek, ke kterému se dámy doberou. A přesto, že u některých z nich to určitě nebude nic pozitivního, každopádně všechny zaslouží mou poklonu.

Za podstoupené utrpení.

Žádné komentáře: