05 ledna 2007

Plán

Akademické tituly se nedávají zadarmo a musí se tvrdě odpracovat. Proto taky vzbuzují ve společnosti úctu a já žádný pořádný nemám.

A tak je to vždycky, že za vším, co má nějakou hodnotu je dřina. Ale neplatí to absolutně, našel jsem cestu, jak to obejít. Protože se někde začít musí, a velcí vědci experimentují zásadně na sobě, podstoupím riziko být první.

Podstata mého plánu spočívá v tom, že každý, kdo se bude chtít zapojit, se o mně od této chvíle začne vyjadřovat jen pozitivně, nikdy mě nebude kritizovat. Bude o mně takto vyprávět aspoň dvěma svým známým a vyzve je, aby udělali to stejné.

Pokud na to přistoupí dostatečně lidí, dávám tomu tak rok, maximálně dva, a budu považován za jednoho z nejúctyhodnějších lidí na zemi. A přitom pro to nebudu muset už hnout ani prstem.

Do dvou let se moje metoda ověří, a poznáte, jestli funguje. A pak už nic nebrání v tom, abyste začali i vy sklízet ovoce mého experimentu.

Já vám v tom pomůžu.

Možná.

Žádné komentáře: