25 ledna 2008

PR

Štvou mě diskuze. Ne ty tváří v tvář, ale ty internetové pod články. Ne na mém blogu, tady jich moc není, ale pod články velkých serverů.

Nemám potřebu se nějak morálně pohoršovat, na to jsou jiní. Spíš by mě zajímalo, jestli někdo netuší, kdo ty kýbly nenávisti, pomluv a špíny píše. Protože podepsané to není, a když, tak jenom předzdívkou nebo falešným jménem. A tak přemýšlím, jak takový týpek vypadá.

Rozhodně nebude šťastný, určitě má pocit, že mu celý život všichni jenom křivdili. Asi moc nepracuje, protože jinak by svoje bláboly neměl čas sepisovat. No a jestli už někam chodí do zaměstnání, tak je stejně přesvědčený, že by si zasloužil lepší flek a hlavně víc peněz.

Ale mám i jinou teorii. Je to profesionál. Dobře placený, který si třeba myslí něco úplně jiného, než co píše. Ale proč potom píše? Protože jeho výlevy (včetně dobře rozmístěných pravopisných chyb) jsou součástí velkého PR plánu (nejspíš politického). No a cílem je získat hlasy a sympatie těch, co jsou popsáni v předcházejícím odstavci. Je jich dost a bude to velký voličský potenciál.

Těch zapšklých neúspěšných je mi líto.

Z těch druhých je mi na zvracení.

1 komentář:

Richard řekl(a)...

Tak mě napadá (nebo spíš už někoho přede mnou :-), je to s těmi autory virových kódů podobně, jako s autory popisovaných diskuzních příspěvků? Píše viry někdo zhrzený nebo profík? Co (kdo) za tím je...? A proč?