17 března 2008

I v MHD se dá najít radost

Neměl bych to asi přiznávat, ale patřím mezi tu skupinu lidí, která se bez auta skoro nikam nehne. Ovšem protože i na takové občas dojde, musel jsem dnes odstavit svůj milovaný automobil do servisu, kde mu budou dva dny opravovat klimatizaci a začít cestovat městskou hromadnou dopravou.

Koupil jsem si lístek přes sms a vše fungovalo, jak má. Musím ale říct, že tím moje pozitivní zkušenosti skončily. Cesta, která autem trvá maximálně pět minut, mi autobusem vzala minut čtyřicet, z toho jsem pětadvacet prostál v dešti na zastávkách.

Ani moje druhá dnešní jízda autobusem nedopadla o mnoho líp. Chtěl jsem aspoň využít čas a něco si přečíst, ovšem po třech zastávkách se mi začal zvedat žaludek. A tak jsem se rezignovaně opřel do sedadla, vydnal sluchátka a pustil si (co jiného) - The Arcade Fire - Intervention. A náhle mi bylo dobře.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nechápu, odkud vytahuješ ty svoje fotky. Na té poslední vypadáš jak starý dědek. Ta kšiltovka je skutečně úžasná. Jen tak dál.
Jo, jen tak naokraj, není pravda, že máš rád špagety na všechny způsoby, protože je jíš jenom na jeden, a to pouze suché, sypané sýrem. Fuj....