13 února 2006

Po návratu krucho

Je zajímavé, jak dokáže člověka zničit 8 hodin za volantem v autě na cestě Altena (Německo) - Praha (Česko). Celý den jsem dneska jako přeražený, v hlavě mi to myslí tak na 50% a přitom se valí jedna katastrofa za druhou:

1. Ráno nešlo nastartovat auto - obnášelo to zakoupení nové baterie a její montáž. Naštěstí mám hodné sousedy, kteří mi půjčili Gola sadu. V kombinaci s mojí "zručností" - za hodinu nebylo co řešit.

2. Po nastartování se ozval příšerný zvuk - díra ve výfuku. I tak jsem vyrazil. Výfuk definitivně upadl těsně před dojezdem do kanceláře. Od tohoto okamžiku vím, že i auto může vydávat zvuk, ze kterého se dělá fyzicky špatně nejen kolemjdoucím občanům, ale i samotnému řidiči - jako kdybyste měli v hlavě turbínu tryskového letadla. A přitom to je jen SEAT Toledo r.v. 1996.

3. Včechno naplánované je jinak, aneb standardní pracovní den. Krásné je žít.

(Ale přece jen něco pozitivního - jsou i kamarádi, kterým se doma válí zbytečná basová kytara, takže ji nemusím Davidovi kupovat a ty peníze hezky můžou jít na opravu výfuku). Davide, až budeš velkej, pochopíš, že svět prostě není ideální.

Žádné komentáře: