05 května 2006

Bojkot

Nemám rád jednu pokladní v naší samoobsluze. Trošku páchne potem, ale to se dá pochopit. Horší je, že je protivná, drzá a neochotná. Měl jsem pocit, že si zasedla zvlášť na mě, ale po čase jsem si všiml, že se tak chová ke všem zákazníkům.

Když to nevadí vedoucím prodejny, je to jejich věc. Ale já se zařekl, že jestliže bude u pokladny tahle dáma, budu ji bojkotovat. A opravdu jsem to vydržel několik měsíců. Pravda, nebylo to vždycky jednoduché, a stálo to hodně času, protože někdy to znamenalo jít dokonce nakupovat do jiného, vzdálenějšího obchodu. Ale když už jsem se jednou zařekl ...

Až dnes jsem to vzdal. Spěchal jsem a zatímco vedlejší pokladna byla zahlcena několika obrovskými nákupy, u této dámy nebyli téměř žádní lidé. Její chování se za celou dobu stejně nezměnilo, je pořád neochotná a protivná, bojkot se tedy evidentně minul účinkem.

Zřejmě to bude i tím, že jsem jí o svých výhradách nikdy nic neřekl.

Žádné komentáře: